אביר - מודיעין וביטחון

לוגו אתר אביר מודיעין וביטחון
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדשות ופרסומים

צרו איתנו קשר

2217*

התקשרו או מלאו את טופס צור קשר

חדשות

המכרז הגמיש ואשת ראש העיר

טיפול בפשיעה ארגונית, ניסיון סחיטה פוליטי - אביר מודיעין וביטחון

אביר מודיעין וביטחון חשפה – תנאי הסף של המכרז "הוגמשו" …

מידע שהגיע לדסק המודיעין של אביר כיוון את החברה לבדוק מה קרה במכרז לתפקיד יועמ"ש אגם מונפורט, של החברה הכלכלית מעלות. מיד עם תחילת הבדיקה עלתה תמונה מדאיגה לכאורה.
טיפול בפשיעה ארגונית – הסיפור המלא ששווה לקרוא.

היועמש של החברה הכלכלית מעלות, מונה להיות היועמש של החברה הכלכלית כרמיאל במקביל. מנהלו , משה קונינסקי, המשמש גם כר' עיריית כרמיאל. במרץ 21, פורסם מכרז לתפקיד יועמ"ש אגם מונפורט עם תנאי סף מקובלים שאחד מהם 15 שנות ניסיון… כעבור חודש שונו תנאי הסף ל- עורך דין חבר לשכה.

בבדיקה מי הזוכה במכרז עלה שמה של הגב סוזי קונינסקי ( אשתו של…) אותה גברת הודיעה בפוסט כי עוזבת את משרד עורכי הדין בו היתה שותפה לטובת "עבודה בתל אביב" שני ממצאים נוספים שהעלו גבה היו מינויה של אליסה דריקר (מי שהיתה שותפתה למשרד עורכי הדין של סוזי) לס. ראש עיריית כרמיאל. וכן מינויו של מאיר עובדיה שהוצא מתפקיד יועמ"ש החברה הכלכלית וככל הידוע לנו, הלין על כך ..לתפקיד יועמ"ש עיריית כרמיאל… מעגל קסמים שהכוכבים סידרו …מוזר? תמוה? החומרים הועברו ליחא"ה ומכאן, אביר סומכת ידיה שהמשטרה תעשה עבודתה נאמנה. יוסי מזרחי מערוץ 12 פרסם הנושא ותגובות המעורבים היו צפויות מתמיד – המכרז עפ"י חוק, לא הבנתם, הכל נעשה כשורה….

אביר, חברת המודיעין והביטחון פועלת מיזה שלושה עשורים ומעניקה שירות לארגונים וחברות מהמובילים בארץ, תמשיך להוביל את המאבק בפשיעה הארגונית ובשחיתות האירגונית ומזמינה כך מי שיודע להעביר לנו מידע רלוונטי.

הערה: הגב' סוזי קונינסקי נעצרה לאחרונה יחד עם אילן סרדל בפרשיית ניסיון סחיטה פוליטי.

בודק...