אביר - מודיעין וביטחון

לוגו אתר אביר מודיעין וביטחון
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טכנולוגיות מיגון מתקדמות

צרו איתנו קשר

2217*

התקשרו או מלאו את טופס צור קשר

חדשות

אפיון, ניהול וביצוע פרויקטים

אפיון ניהול וביצוע פרויקטים - אביר ביטחון ומודיעין
  • מעוניינים לבצע פרויקט חדש בארגון?
  • מחפשים חברה שתפקח ותנהל את הפרויקט, מתחילתו ועד סופו?
  • צריכים אנשי מקצוע מיומנים ואמינים, שיבצעו את הפרויקט?

פרויקטים טכנולוגיים בתחום המתח הנמוך כוללים התקנת מערכות מסוגים שונים, המשמשות צרכנים ועסקים רבים באופן שוטף. מערכות אלו כוללות בין היתר בקרת כניסה, מערכות אבטחה, מצלמות אבטחה, מרכזיות, מערכות מחשבים ותקשורת, מערכות כריזה, מערכות גילוי עשן, מערכות סאונד ואודיו ועוד.

על מנת לבצע פרויקט חדש בארגון, יש לפעול במספר מישורים: אפיון הפרויקט, ניהול הפרויקט וביצועו.

אפיון הפרויקט

השלב הראשון הוא אפיון הפרויקט. בשלב זה, בעל המקצוע מקבל תוכנית הכוללת את המבנה עצמו ואת הפתחים הקיימים במבנה (דלתות, תריסי גלילה, חלונות וכו'). שלב זה דורש הבנה ביטחונית של כלל הסיכונים הנשקפים לארגון מבחינת מבנהו. כלומר, כיצד ניתן לפרוץ לארגון ועל מה יש להגן.

בעל המקצוע מאפיין את הפרויקט על פי דרישות גורמים שונים וביניהם הלקוח, חברת הביטוח, משטרת ישראל, מכבי אש ודרישות בהתאם לתקנים (כגון CTPAT). כמו כן, בעל המקצוע עובר על כלל פתחי המבנה ומאפיין לכל אחד מיגון רלוונטי על פי חוות דעתו המקצועית.

ניהול הפרויקט

ניהול פרויקטים טכנולוגיים דורש ידע וניסיון רב במספר תחומים: הגדרת דרישות נכונה, רתימה של עובדים, ניהול תוכניות עבודה, ניהול תקציבי, ניהול התקשורת מול המעורבים והספקים השונים, פרזנטציה והעברת מסרים להנהלה ולעובדים, ניהול השינויים ועוד.

עבודתו של מנהל הפרויקט כוללת את הנושאים הבאים:

  1. התאמת תוכנית עבודה – מנהל הפרויקט בונה את תוכנית העבודה, תוך התאמה למציאות הארגונית, אילוצי משאבים, פרויקטים נוספים שפועלים במקביל ועוד.
  2. אינטגרציה בין שלל הגורמים המעורבים בפרויקט – מנהל הפרויקט מסייע באינטגרציה ובניהול הממשקים בין הספקים והגורמים השונים המעורבים בפרויקט, על מנת לוודא כי שלל הגורמים עומדים בלוחות הזמנים וכי כל הנושאים מטופלים כראוי.
  3. ליווי ומעקב אחר הפרויקט – מנהל הפרויקט מוודא בכל נקודת זמן כי הפרויקט מתנהל כשורה, מבצע בקרה על התקדמות הפרויקט ומתאים את תוכניות העבודה למציאות בשטח.
  4. ניהול התקציב – מנהל הפרויקט מבצע בקרה על התקציב, מנהל אותו ומוודא כי לא מתקיימות חריגות כספיות. במידה ונדרשות תוספות תקציביות, מנהל הפרויקט אחראי על עדכון איש הקשר בארגון ותפעול התקציב החדש.
  5. מסירת הפרויקט – שלב זה הוא השלב האחרון, שמתבצע לאחר סיום הפרויקט. מנהל הפרויקט מכין ספר פרויקט שמבוסס על האפיון שבוצע בשלב הראשוני, נפגש עם הלקוח בשטח ומוסר לו את ספר הפרויקט. כמו כן, מנהל הפרויקט מבצע הטמעה של הפרויקט, במסגרתו מסביר לגורמים הרלוונטיים בארגון כיצד יש לתפעל את המערכות השונות.


ביצוע הפרויקט

שלב זה כולל הפעלת אנשי מקצוע ומשאבים שונים לפי תוכניות העבודה שנקבעו, לטובת ביצוע הפרויקט בפועל.
שלב זה כולל בקרה (תכנון מול ביצוע בפועל) וכתוצאה מכך ייתכנו שינויים בתכולה, עלויות, לוחות זמנים וגורמים נוספים. בשלב זה מופצת תקשורת רבה בין הגורמים השונים ומופעלים החוזים וקבלני המשנה לטובת השגת היעדים השונים. שלב זה מתחיל לאחר אפיון הפרויקט ומסתיים בשלב הסגירה של הפרויקט.

בשלב זה מתקבלים תוצרי הפרויקט בפועל.


כיצד לבחור בעלי מקצוע בתחום אפיון, ניהול וביצוע פרויקטים?

כאשר בוחרים חברה לטובת אפיון, ניהול וביצוע פרויקטים, יש לשים דגש על אמינות, מקצועיות וניסיון.

חברת אביר הוקמה בשנת 1996 ומתמחה במתן פתרונות ושירותים בתחום הביטחון במגזר העסקי והפרטי בארץ ובחו"ל. החברה בעלת ניסיון רב בתחום ניהול הפרויקטים, וכל עובדיה – ממנהלי הפרויקטים ועד המתקינים בשטח – הינם עובדי חברה. החברה לא משתמשת בשירותיהם של קבלני משנה, בשונה מחברות אחרות הפועלות בשוק, ועל כן אנו יכולים להתחייב לעבודה מקצועית ואמינה, כאשר המטרה שעומד למול עינינו היא ביטחון ואבטחת הארגון.

בודק...